• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
شنبه 1 تیر 1398
کد مطلب : 60883
+
-

کمبود کالاهای اساسی در بازار  استان وجود ندارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: اقلام اساسی خوراکی مانند برنج، گوشت قرمز و مرغ و شکر به فراوانی در بازار 8 شهرستان سمنان موجود است.

«سید حسن میرعماد» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: در 3 ماه گذشته بیش از ۵۰ هزار تن گوشت مرغ در بازار استان بر اساس نرخ مصوب توزیع شد و با وجود احتکار خانگی کالاها از سوی برخی شهروندان اما بازار در این بخش دچار التهاب نشد.
وی ادامه داد: قیمت گوشت مرغ در یک ماه گذشته روند کاهشی و با ثبات داشته و شهروندان می‌توانند این ماده پروتئینی را به قیمت کمتر از ۱۱۰ هزار ریال در بازار سمنان خریداری کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: در ۲ ماه گذشته بیش از هفت هزار تن شکر برای مصرف صنعتی، صنفی و خانگی در بازار استان توزیع شد و با وجود افزایش تقاضا در ماه مبارک رمضان، اما کمبودی در این بخش در بازار گزارش نشد.
میرعماد با بیان این‌که ۱۴۰ تن گوشت قرمز، ۴۵۰ تن گوشت مرغ، ۱۹۰ تن ذرت، ۹۰۰ تن جو و بیش از پنج هزار تن برنج اکنون در انبارهای استان ذخیره‌سازی شده است بیان کرد: در بحث تأمین نهاده‌های دامی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و دامداران می‌توانند برای خرید خوراک دام به مراکز فروش مراجعه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان گفت: شهروندان به جوسازی برخی افراد سودجو برای خرید هیجانی کالا توجه نکنند زیرا اقلام غذایی پرمصرف در بازار به فراوانی یافت می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید